portugal

Monte das Moradias - schilderworkshops, kayaktochten, mountainbiken en wandelen
Vivenda A nossa coroa - Groen Portugal midden; Uniek gelegen mooie vakantie bungalows met zwembad
Op zoek naar Portugal? - Zoek Portugal in alle zoekmachines
Cabla - Schrijf zelf een artikel over Portugal
Start een campagne - jouw website over Portugal, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Portugal > Forum > Algemeen > vrijwilligers gezocht
  Retiro No Rio  1. Geplaatst op 08 november 2008 om 12:19 uur     quote nieuw bericht email edit 

In het groene hart van Portugal, direct aan de rivier De Mondego, ligt onze quinta (www.retironorio.tk). De quinta ligt op een vrij groot terrein en heeft een eigen rivierstrand. Wij verhuren appartementen en hebben een kleinschalige camping. Wij zoeken vrijwilligers die ons enkele uren per dag willen helpen (circa 20 uur per week in overleg in te delen). De werkzaamheden bestaan vooral uit klusjes aan de gebouwen, onderhoud van het bos en het terrein en aanleg en onderhoud van de (moes)tuin.

Wij bieden gratis onderdak (appartement, kamer, caravan of staanplaats op de camping) en gebruik van onze faciliteiten. Op werkdagen verzorgen wij de maaltijd.

Indien dit u wat lijkt laat ons dan weten voor welke periode en duur u belangstelling heeft. Ook zouden wij het prettig vinden als u iets over uzelf zou willen vertellen, bijv. of u vaker in Portugal bent geweest, of u al eens eerder een vrijwilligers arrangement heeft gedaan en wat voor ervaring u heeft met tuinieren en/of klussen.

Yvon Boke  2. Geplaatst op 04 januari 2009 om 20:47 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo, ik lees net u berichtje.
Mijn naam is Yvon en ik ben getrouwd met André wij zijn beide 38 jaar.
Geen kinderen wel huisdieren,hondje Minoe 10 jaar,cavia Sydney 6 jaar en een katertje van een paar maanden Sito.
Momenteel zitten wij in Portugal, en de kater in Almere bij buren.
Wij zouden best graag met u in contact komen mogelijk nog voor ons vertrek naar Nederland de 24 ste van deze maand.
Wij zijn nu 4 weken proefbewoners van een nieuw appartement en tevens zien wij een beetje toe op hoe de bouw gaat van het hoofdhuis van de Nederlanders die hier permanent komen wonen in maart.
Tuinieren is mijn ding, en André kan van alles wat is echt heel handig.
Ik schrijf u omdat wij samen met twee andere Nederlanders Charles en Suzanne jullie berichtje wel erg aantrekkelijk vonden.
Wij zijn zelf al even op zoek naar een permanente manier om ons in Portugal te vestigen, maar geduld is een schone zaak dus nu moeten wij het doen met verblijven hier en daar, tot wij DE plek hebben gevonden.
Charles en Suzanne willen dit ook graag maar willen eerst meer zien en ervaren in Portugal.
Wij zouden graag willen weten of het voor u iets is als wij in de laatste week van december tot aan eind januari (2009/2010) zouden willen komen helpen.
Zelf kunnen wij met z'n vieren best wel wat voor u betekenen maar of dit voor u de gewenste tijd van het jaar is ??
Wij hadden zelf al besproken dat mocht u dit ook iets vinden wij 10 uur per week a vier mensen beschikbaar zijn,(ongeveer) en de helft van de appartementen meebetalen.
Zo houden wij genoeg tijd over om de boel te verkennen en u heeft toch 40 uur in de week hulp.
Uiteraard graag u reaktie en eventueel of, en anders wanneer u met ons wilt/kunt afspreken (nu wij nog in de buurt zitten).
Ook zou ik u willen vragen of u mij wel alvast kunt laten weten of ons voorstel enige kans heeft of helemaal niet is wat u zoekt.

In afwachting van u reaktie verblijf ik,

met vriendelijke groet,

Yvon en ook André Böke.

Het Voor-el..  3. Geplaatst op 13 april 2009 om 09:55 uur     quote nieuw bericht email edit 

Kent u de nieuwe website www.voor-elkaar.net ?
Een gratis marktplaats van en voor huis- en dieroppassers.

• Oppaszoekers hebben hier een platform om hun (vakantie)huis aan te melden.
• Huis- en dieroppassers komen zo aan oppasadressen in heel Europa.

Plaats een zoekopdracht en vind zo een oppas voor uw dieren en huis.
Of meld u aan als beschikbare huisoppas of dierenoppas.

www.voor-elkaar.net is een website zonder winstbejag, die slechts bedoeld is om mensen bij elkaar te brengen.
Geen financiële tussenkomst of bemiddeling.

Floor Nieuw..  4. Geplaatst op 10 februari 2014 om 17:11 uur     quote nieuw bericht email edit 

-

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Floor Nieuw.. op 10 februari 2014 om 23:30:01

Ga naar:

Inhoud : webmaster
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy